Dojde-li k ukončení platnosti certifikátu EET na vašem počítači, hlási GRAND při každém pokusu o odeslání tržby na portál EET chybu. Situaci můžete vyřešit dvěma způsoby:

1) Vypnutím odesílání tržeb na portál EET MF (tuto variantu použijte i při ukončení EET)

Zvolte menu Konec - Firma - Firemní údaje. Ve formuláři s firemními údaji stiskněte tlačítko EET.



V následujícím formuláři zadejte do údaje EET do datum odpovídající včerejšímu dnu. Poté oba formuláře uložte.



2. Vygenerováním a instalací nového certifikátu EET

Na webu MF https://adisspr.mfcr.cz/dpr/adis/idpr_pub/auth/LoginPage.faces se přihlašte do aplikace pro správu certifikátů a vygenerujte nový certifikát.
Po jeho vygenerováni jej uložte na pevný disk vašeho počítače ve formátu P12 do stejné složky, kde byl předchozí certifikát. Pokud byl předchozí certifikát instalován do úložiště certifikátů Windows, spusťte si například průzkumníka, najděte složku, kam jste nový certifikát uložili a poklepejte na nový certifikát EET. Tím se spustí průvodce instalací certifikátů, který stačí až na zadání hesla certifikátu projít bez dalších změn.
Následně v GRANDu vstupte do menu Konec - Firma - Firemní údaje (viz výše). Ve formuláři s firemními údaji stiskněte tlačítko EET a v následujícím formuláři zadejte nový soubor certifikátu s heslem, nebo jej vyberte tlačítkem Certifikát .