Řešením je:
a) v nastavení DOSPrintu změnit tiskárnu na "výchozí" a nezadávat zde konkrétní tiskárnu.
Tiskárnu, na kterou chcete tisknout zároveň nastavte jako výchozí ve Windows v "Ovládacích panelech -> Tiskárny".
b) instalovat aktualizaci DOPrintu na verzi 3.97, kde je problém se správcem tisku Windows vyřešen.
Pokud nebude tisk pracovat ani po aktualizaci, restartujte počítač.
Automaticky by se aktualizace měla stáhnout v sobotu 13. 8.2016, ale je k dispozici již nyní - můžete si ji stáhnout na vyžádání tak, že klepnete na ikonu běžícího DOSPrintu na liště úloh (obvykle na liště úloh vpravo, kde jsou hodiny) a v menu zvolte nabídku Zjistit, zda existuje novější verze.
Uživatelé, kterým se stažení aktualizace nenabídne nebo neprovede automaticky, mohou pro manuální stažení použít odkaz, který získali společně s registračními údaji k DOSPrintu.
Poznámka pro uživatele Windows 10:
Jestliže tisknete na více tiskáren a ve Windows 10 se po tisku z jakéhokoliv programu mění i výchozí tiskárna, vypněte ve Windows v "Nastavení > Zařízení > Tiskárna a skenery" volbu "Svěřit správu výchozí tiskárny systému Windows"